péntek

Így varrok én - neszi az óvónéniknek

Gyors képriport, hogyan készül a bélelt neszesszer. 
Az alapanyagok - 100 % pamutvászon, illetve pamut damaszt, farkasfog, zip.

Díszítésként  megfestettem Bóbitát. - t.i. az óvónénik a Bóbita csoport vezetői

A festett panel középen lesz. Ennek két oldalára varrjuk a megfelelő méretű csíkokat. Itt színt színre rakva.


A másik oldal is készen van. 

Ha szép egyenletesen, lassan dolgozol, biztos, hogy a farkasfog közepén tudsz haladni. 

Most következik az alja. 



Valamint a hátoldal.

Ha a fentiekkel készen vagy, jöhet a bélés rögzítése. Én most nem flízt használtam, hanem táskabélést, s szabad gépi tűzéssel rögzítettem. Ilyen talpat kell venni, hogy ezt a műveletet meg tudd csinálni. Ha nem megy, akkor letűzheted, mondjuk diagonálban.


A szabad gépi tűzés nem olyan ördöngősség, mint elsőre az ember gondolná. Persze kell hozzá némi érzék és gyakorlás. Elárulom,  hogy ez  életem második munkája ezzel a technikával.

A tűzés hátoldala.

A színoldal és a bélés közé befogjuk a zipzárt. Könnyítésként én először a színes oldalra géppel ráférceltem a zipet, s csak utána varrtam eggyé őket. 

A fényképezés során egy fontos momentum lemaradt, nevezetesen, hogyan kell összevarrni, majd kifordítani a kész alkotást.

A végeredmény:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése