hétfő

Te rajzolsz, én varrok

Bizonyára sokan hallottatok már erről a kezdeményezésről. Nem mi találtuk ki, de mi vagyunk az elsők, akik Magyarországon ilyen nagy volumenben készítettünk "lényeket". Első akciónk nagyon sikeres volt, sok-sok gyereknek tudtunk örömet szerezni Gyermeknapon.

A Te rajzolsz - én varrok felhívásra  több mint száz pályamű érkezett. Facebook oldalunkon lehetett szavazni a rajzokra, s a 10 legkedveltebb művet  és még vagy 40 rajzot Gyermeknapra 30 alkotótársammal "karöltve" készítettük el.

Én ezt a csodás színes macsekot választottam,  többek között azért, mert a mellén lévő pöttyös szívhez volt anyagom. 

   


Így készült:
Anyagválasztás. A narancsot, lilát, kékeket, zöldeket én festettem.

A kép kinagyítva, sablonként szolgál.

Minden apró részlet kidolgozásra kerül. Még az is, hogy hány pötty van a csillagon.

Már nem tudom, melyik porcikáját vágom.

applikáció és hímzés



Kész a fej.


Alakulóban a teste, középen az a kék kontúros ív egy kígyót ábrázol.  

Még jó, hogy tanulok foltvarrni, mert a csíkos lábait és a farkát papírra varrásos technikával készítettem.



S íme, a végeredmény




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése